Veškeré potřebné dokumenty sloužící k realizaci Vaší zaměstnanecké mobility naleznete v zaměstnaneckém intranetu pod tímto odkazem.
Jako první krok je třeba kontaktovat vybranou zahraniční instituci, se kterou si domluvíte termín a podmínky. Následně vyplníte Mobility Agreement, podepíšete a přinesete nám. My dokument též podepíšeme a zajistíme podpis univerzitního koordinátora. Poté ho budete moci odeslat zahraniční instituci, od které potřebujete zbývající poslední podpis J. Až budete mít potvrzeno všemi stranami, nám stačí scan.
Od tohoto okamžiku můžete začít řešit Účastnickou smlouvu, tu si předvyplníte a dořešíte s paní Huličkovou (stejně tak jako vyplacení financí, pojištění atd.).
Po návratu už pak jen dodáte originál Confirmation od Erasmus+ teaching/training period potvrzený zahraniční institucí (poslední den fyzické mobility).
Pokud od nás budete cokoliv potřebovat, jsme tu pro vás.